Ritsma: ‘Hier train je dan 4 jaar niet voor’
Met zilver bij de vrouwen en een vierde plaats bij de mannen was het net als bij de vorige Spelen een teleurstellende dag voor de Nederlandse ploegenachtervolging. Bondscoach Rintje Ritsma stak zijn teleurstelling niet onder stoelen of banken. "Hier train je dan vier jaar niet voor", verzuchtte hij. "Je bent dag in dag uit met individuele afstanden bezig, bouwt niks op met zijn allen en brengt geen enkel offer om een team te smeden. Dan is het gewoon heel wrang […]