Vind jij het gepast om met dit weer een onderbroek te dragen naar kantoor?
Nog steeds heerst er een groot taboe op het dragen van een onderbroek naar kantoor. Maar zoals ieder jaar laait de discussie zodra de temperaturen stijgen weer op. Vind jij het gepast om met dit weer een onderbroek te dragen naar kantoor? Plaats je reactie in de comments! Martien (52) “We moeten eindelijk eens ophouden om te doen of het normaal is om een onderbroek te dragen naar kantoor. Het is gewoon niet representatief. Als jij thuis een onderbroek wil […]