Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk
Forum voor Democratie pleit voor een forse extra investering in de ontwikkeling van Nederlandse desinformatie. De partij wil daarmee minder afhankelijk worden van Amerikaanse platforms zoals X en Facebook, die op dit moment vrijwel alle complottheorieën leveren waar de kritische burger zijn wereldbeeld op baseert. […]
Lees verder: FVD wil extra investering in Nederlandse desinformatie: “Nu te afhankelijk van Amerikaanse platforms”
Dit is een artikel van Nieuwspaal.
Geschreven door Postbode Bergeijk