Stop de persen

FVD wil extra investering in Nederlandse desinformatie: “Nu te afhankelijk van Amerikaanse platforms”

today17 juni 2026 4

share close

Forum voor Democratie pleit voor een forse extra investering in de ontwikkeling van Nederlandse desinformatie. De partij wil daarmee minder afhankelijk worden van Amerikaanse platforms zoals X en Facebook, die op dit moment vrijwel alle complottheorieën leveren waar de kritische burger zijn wereldbeeld op baseert. […]

Lees verder: FVD wil extra investering in Nederlandse desinformatie: “Nu te afhankelijk van Amerikaanse platforms”
Dit is een artikel van Nieuwspaal.

 

Geschreven door Postbode Bergeijk

Rate it