Waarom gaan Iraniërs niet de straat op nu er duizenden bommen op het land vallen?
Nu er duizenden Israëlische en Amerikaanse bommen en raketten op Iran vallen, vragen steeds meer mensen zich af: waarom gaan Iraniërs niet massaal de straat op om het regime omver te werpen? Volgens Netanyahu en Trump is dit hét moment voor een volksopstand. “Als je land zo fantastisch en krachtig gebombardeerd wordt als nu, is dit hét moment om met grote groepen de straat op te gaan en de macht te pakken”, aldus Trump. Deskundigen wijzen erop dat Iraniërs momenteel […]