Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk
Het kabinet heeft zich een ambitieus doel gesteld om de opwarming van de aarde tegen te gaan. Het kabinet wil dat de gemiddelde temperatuur in Nederland over een half jaar 30 graden lager is dan nu. Europa merkt deze week duidelijk de gevolgen van de […]
Lees verder: Kabinet komt met ambitieuze klimaatbelofte: “Nederland binnen een half jaar 30 graden koeler”
Dit is een artikel van Nieuwspaal.
Geschreven door Postbode Bergeijk
20:00 - 22:00
22:00 - 00:00
00:00 - 01:00