Stop de persen

Steeds meer Nederlanders emigreren naar Antarctica vanwege het milde klimaat

today22 juni 2026 2

share close

Nederlanders die willen emigreren, kiezen steeds vaker voor Antarctica. Niet alleen vanwege de rust en de ruimte, maar vooral ook vanwege het milde klimaat. Benno en Martine van Diessen verhuisden twee jaar geleden naar Antarctica, zo’n vijftienduizend kilometer ten zuiden van Groningen. “We waren het […]

Lees verder: Steeds meer Nederlanders emigreren naar Antarctica vanwege het milde klimaat
Dit is een artikel van Nieuwspaal.

 

Geschreven door Postbode Bergeijk

Rate it