Stop de persen

Vind jij het gepast om met dit weer een onderbroek te dragen naar kantoor?

today24 juni 2026

share close

​Nog steeds heerst er een groot taboe op het dragen van een onderbroek naar kantoor. Maar zoals ieder jaar laait de discussie zodra de temperaturen stijgen weer op. Vind jij het gepast om met dit weer een onderbroek te dragen naar kantoor? Plaats je reactie in de comments!

Martien (52)

“We moeten eindelijk eens ophouden om te doen of het normaal is om een onderbroek te dragen naar kantoor. Het is gewoon niet representatief. Als jij thuis een onderbroek wil dragen, prima, maar val je collega’s er niet mee lastig.”

Cindy (40)

“Dat hangt ervan af. Als je alléén een onderbroek draagt kan het wel, maar als je er een broek overheen draagt vind ik het not done.”

Arno (36)

“Ik vind het prima als je een beetje een nette, fatsoenlijke onderbroek aantrekt. Maar helaas hebben veel van mijn collega’s een witte mannenslip of een huidskleurige sloggi. Nee, daar hoef je bij mij echt niet mee aan te komen.”

Fernanda (21)

“Van mij mogen vrouwen het zelf weten, maar bij mannen is dat een ander verhaal. Sommige mannen hebben er gewoon écht niet de billen voor.”

Winfred (70)

“Tegenwoordig werkt iedereen thuis, en dan vind ik, doe lekker waar jij je prettig bij voelt. Maar kom je naar kantoor, dan draag je geen onderbroek. Moet je je voorstellen, een collega met een overhemd, colbertje, stropdas en dan een onderbroek daaronder, dat is toch geen gezicht?

 

Geschreven door Postbode Bergeijk

Rate it