Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk
Vanavond spelen Oostenrijk en Argentinië hun tweede wedstrijd in de poulefase van het WK voetbal. Onder de Oostenrijkse verdedigers is ruzie ontstaan over wie tijdens de wedstrijd de noppen van Messi in zijn been mag hebben.
In de eerste wedstrijd liet Messi al blijken heel gewillig te zijn als het gaat om het uitdelen van een lelijke charge. De Argentijnse sterspeler koos de Algerijnse verdediger Aïssa Mandi uit om zijn visitekaartje aan af te geven. Vanavond zal het de beurt zijn aan Phillip Lienhart, of misschien toch oude bekende David Alaba.
Ook verdediger Kevin Danso hoopt op een voetafdruk van de grote meester. “Messi is een speler waar je in je leven misschien maar één keer tegen voetbalt. Vanavond wordt hopelijk een avond met een horrorblessure die ik nooit meer zal vergeten.”
Geschreven door Postbode Bergeijk