Vanavond heeft Marko van Dalen tijdens zijn afscheid de Eik van Bergeijk ontvangen. De onderscheiding werd uitgereikt door burgemeester Wilma Delissen in aanwezigheid van onder meer familie, collega-bestuurders uit de Kempen, samenwerkingspartners en inwoners.