Stop de persen

Marathon van Remsbeek afgelast vanwege lage temperatuur: “We gaan pas lopen als het 30 graden is”

today31 mei 2026 3

share close

De jaarlijkse Marathon van Remsbeek is afgelast vanwege de lage temperatuur. De thermometer in het Gelderse dorp kwam zondagmiddag niet hoger dan 24 graden; dit was voor de organisatie reden om het evenement op het laatste moment te schrappen. Volgens de organisatie was er geen […]

Lees verder: Marathon van Remsbeek afgelast vanwege lage temperatuur: “We gaan pas lopen als het 30 graden is”

 

Geschreven door Postbode Bergeijk

Rate it