Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk

De jaarlijkse Marathon van Remsbeek is afgelast vanwege de lage temperatuur. De thermometer in het Gelderse dorp kwam zondagmiddag niet hoger dan 24 graden; dit was voor de organisatie reden om het evenement op het laatste moment te schrappen. Volgens de organisatie was er geen […]
Lees verder: Marathon van Remsbeek afgelast vanwege lage temperatuur: “We gaan pas lopen als het 30 graden is”
Geschreven door Postbode Bergeijk
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 16:00