Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk

De Nederlandse overheid wil af van het luchtalarm, dat nu nog iedere eerste maandag van de maand door het land klinkt. Volgens minister Van Weel is NL-Alert voldoende om burgers bij een calamiteit te waarschuwen. Het bekende netwerk van witte sirenes zou verouderd en te […]
Lees verder: Russisch bedrijf geïnteresseerd in overname luchtalarmsysteem
Geschreven door Postbode Bergeijk
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 16:00