Luisteraars:
Topluisteraars:
Radio Bergeijk
Maurice Monet brengt Zomerse Nederlandse-Franse feelgood hit “Le Soleil D’été”.
Na jaren is er eindelijk weer een échte Frans-Nederlandse zomerhit. Met “Le Soleil D’été “ brengt Maurice Monet een onweerstaanbare feelgood-song die vanaf de eerste tonen de zomer rechtstreeks de huiskamer binnenhaalt.
De zonnige melodie, het aanstekelijke ritme en het refrein dat direct blijft hangen, maken “Le Soleil D’été “ tot een nummer dat je keer op keer wilt horen. Maurice neemt zijn luisteraars mee naar zonovergoten stranden, sfeervolle terrasjes en lange avonden onder een strakblauwe hemel. De karakteristieke stem van Maurice Monet geeft het nummer een eigen en herkenbaar geluid. Franse charme en Nederlandse toegankelijkheid vloeien moeiteloos samen in een frisse, eigentijdse productie die alle ingrediënten bevat voor een grote zomerhit.
Achter de schermen werkte Maurice opnieuw samen met zijn vaste producer Edwin van Hoevelaak. Samen ontstond het idee voor dit heerlijk zomerse nummer, dat precies dat gevoel oproept waar iedereen naar verlangt: vrijheid, warmte en genieten van het moment.
Met “Le Soleil D’été “ levert Maurice Monet zonder twijfel de perfecte soundtrack voor de zomer van dit jaar. Een lied dat uitnodigt om het volume wat harder te zetten, de zon op te zoeken en volop te genieten van het leven.
Maurice Monet bewijst hiermee opnieuw dat Franse romantiek en moderne pop een gouden combinatie vormen. Eén ding is zeker, deze zomer klinkt overal Le Soleil D’été .
Deze liedjes worden getransformeerd tot nieuwe Franstalige ‘parels’. Op deze manier krijgt al het goede van Nederlandse bodem ook een internationale plek. En dat met prachtige arrangementen, nieuwe teksten en een dijk van een stem. Dat is Maurice Monet, aangenaam!
Met dank aan: Willem de Bie
Lees het hele bericht op Lucky Joe Magazine…

Geschreven door Cafe Bergeijk Plugger
18:00 - 19:00
19:00 - 20:00
20:00 - 22:00